Рекомендації педагогам

РОБОТА ВЧИТЕЛЯ З ЕМОЦІЙНО ЗБУДЛИВОЮ, ДРАТІВЛИВОЮ ДИТИНОЮ


1. Уникати змагань і видів робіт, що враховують швидкість.

Похожее изображение

2. Не порівнюйте дитину з іншими учнями

3. Частіше звертайтеся до дитини на ім`я

4. Не ставте перед дитиною завищених вимог

5. Будьте послідовні у вихованні дитини 

6. Намагайтеся робити дитині якнайменше зауважень

7. Ні в якому разі не принижуйте дитину!

8. Сприяйте підвищенню самооцінки дитини, частіше заохочуйте її, але так, щоб вона знала за що

9. Демонструйте зразки впевненої поведінки, будьте в усьому прикладом для дитини.

10. Частіше використовуйте вправи на релаксацію


Джерело: "Історія та правознавство", №6 (286), 2012

ПАМ`ЯТКА "РОБОТА ІЗ УЧНЯМИ, ЩО СЛАБО ВСТИГАЮТЬ"

I. Під час опитування

1. Учневі пропонується приблизний план відповіді.

2. Дозволяється користуватись планом, складеним удома.

3. Відводиться більше часу для підготовки до відповіді біля дошки

4. Можна робити попередні записи

5. Користуватись наочністю

6. Створювати ситуацію успіху

7. Періодично перевіряти засвоєння матеріалу за темами

8. Виробляти позитивне ставлення

II. Під час вивчення нового матеріалу

1. Концентрувати увагу на більш важливих і складних розділах.

2. Частіше звертатись із запитаннями.

3. Залучати учнів як помічників.

4. Стимулювати питаннями, підтримкою у разі виникнення труднощів.

III. У ході самостійної роботи

1. Давати завдання, спрямовані на усунення помилок, допущених під час відповідей чи письмових робіт.

2. Зазначати позитивні моменти для стимулювання.

3. Допомагати під час усунення типових помилок поясненнями. 

4. Допомагати частково.

IV. Під час організації домашньої роботи 

1. Підбирати завдання щодо усвідомлення та виправлення.

2. Проводити попередній інструктаж про порядок виконання домашньої роботи, про можливі ускладнення.

3. Розподілити навантаження, аби уникнути перевантаження школярів.

УСПІХУ ВАМ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий